Trucs per estalviar temps a la teva empresa

Actualment comptem amb la presencia de moltes aplicacions i sofware que poden ajudar-te a organitzar i optimitzar el temps dins la teva empresa. Gràcies a les noves tecnologies podem gaudir d’una gran varietat d’aplicacions adaptades per empreses. Ja no parlem només d’ordinadors, sinó també de l’ús del mòbil, un instrument que avui en dia s’ha tornat imprescindible. A continuació et presentem alguns trucs per estalviar temps i mantenir les diferents tasques de gestió i control ben organitzades.

 

APLICACIONS

 

1. Dropbox: aquesta aplicació sincronitza tots els teus arxius dins el teu compte de Dropbox i et permet gaudir de tenir-los ben organitzats. Encara que la seva versió gratuïta sigui de 2GB, ofereix altres alternatives per augmentar la capacitat del teu emmagatzematge.

 

2. Evernote: et permet escriure, gestionar notes i compartir qualsevol informació per mitjà de text, veu, URL, fotos, gràfics o vídeos. A més, tots els documents que guardis en el teu Evernote, estaran disponibles en qualsevol dispositiu des del que accedeixis des del teu compte.

 

3. Team Viewer: aquesta aplicació t’ajudarà si vols accedir al teu ordinador personal des de la teva oficina o utilitzar algun programa concret. Amb ella, podràs compartir i controlar escriptoris, videoconferències, reunions en línia i transferències d’arxius entre ordinadors.

 

4. CamSanner: molt útil per escanejar documents des del teu telèfon, digitalitzar-los, sincronitzar-los, compartir-los i gestionar-los.

 

5. Kingsoft Office / Documents Free: alguna vegada has necessitat consultar una taula de dades o una presentació de camí a una reunió i només tenies a mà el mòbil? Doncs aquesta és l’aplicació perfecte ja que et permet crear presentacions ràpidament i gestionar un full de càlcul potent. Només has de compartir-lo des del correu electrònic i podràs guardar tots els teus documents.

 

 

SOFTWARE DE CONTROL

Si estàs buscant millorar la productivitat laboral dels teus empleats a més de tenir en compte el manteniment de les teves dades i equips, has de portar a terme un bon control dels teus treballadors.El senyalat tema de la productivitat laboral està en la ment dels caps i dels treballadors. En aquests moments en què la crisi afecta amb força, és indispensable saber posar de l a teva part per rendir al màxim sense haver d’invertir masses diners.

La gestió de personal és una qüestió que s’ha d’observar amb detall: saber a què dediques els teus esforços, quant temps i quants diners et costa, etc. Per no perdre el temps, és necessari conèixer del tot les competències de cada un dels teus treballadors i al mateix temps mantenir un bon control horari per analitzar i comprovar que tots els empleats compleixen amb les seves obligacions i tasques laborals.

Per controlar l’horari laboral dels teus treballadors t’aconsellem introduir sistemes tecnològics de control de presencia que et permetin veure el seguiment de les hores de treball en les que entren i surten els treballadors. D’aquesta manera podràs mantenir un bon control de la seva productivitat.

Ja ho saps, si vols estalviar temps a la teva empresa i augmentar-ne l’eficiència productiva, segueix els consells que t’hem exposat a través de les millors aplicacions i sofware de control i notaràs resultats ràpidament.

Afegeix un comentari nou