Xumets al Dimoni!

Missatge d'error

  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls a _menu_load_objects() (línia 579 de /var/www/arenyautes.cat/includes/menu.inc).

Aquest és el nom que rep la campanya per ajudar d'una manera simpàtica i poc traumàtica a desenganxar-se de l'hàbit de fer servir el xumet.
Els menuts de Badalona aprofiten la Festa Major de Sant Anastasi per deixar aquesta "eina xuclera" a la falda del dimoni. Eps, el dimoni serà cremat, juntament amb les pipes i xumets...i no si val a plorar.
Així comença la "lluita" per demostrar als veïns que ja no et "mames" el dit, ni el xumet!!

Afegeix un comentari nou