Pals, Senyals, Estètica, Bon gust.

Missatge d'error

  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls a _menu_load_objects() (línia 579 de /var/www/arenyautes.cat/includes/menu.inc).

A diversos "paisatges" d'Arenys, en pocs metres quadrats hi podem trobar fins a vint pals que volen senyalitzar. A l'entrada de la vila, a la rotonda de l'entrada al port. A la zona del cementiri. Amb tant de pal informatiu crec que hi manca un xic d'estètica, apart que moltes vegades el gamberrisme a més els abonyega i els torça, llavors encara fa més fàstic. I els turistes no podran fer gaires fotos ideals del nostra paisatge urbà. Només fixeu-vos amb altres pobles i notareu la diferència.

Afegeix un comentari nou