Oferta de feina: Cerquem un Service Manager
A NTT estem cercant un Service Manager per a la nostra seu de Barcelona o Madrid.
Si considereu que el vostre perfil professional encaixa en els requeriments adjunts, feu-me arribar el vostre CV a xavier.martinez@ntt.eu
Education:
Technical University Degree.
Spanish native speaker, with fluent level of English, written and spoken.
IT Skills:
Knowledge about technology: hosting, (networks, security, solutions architecture, operative systems, data bases).
Knowledge in ITIL services.
Professional experience:
Minimum of two years’ experience in customer service management, with capacity of dealing exchanging information in several levels.
Other requirements:
Being used to work in an international environment.
Ability to perform successfully in stressful situations and meet deadlines.
Availability to be on call 24/7.
Some travels are expected (less than 25% of the time).
Negotiation skills.
Competences:
Leadership
Communication
Job productivity & Initiative
Flexibility
Proactive cooperation
Sobre NTT Communications
NTT Communications es la companyia amb la que el grup NTT realitza la seva expansió internacional.
Més de 220.000 empleats a tot el món, amb presència a més de 65 països i capacitat per a donar serveis ICT en més de 150 països.
Més de 130 bilions $ de facturació.
80% de les empreses del Fortune Global 100 són clients d’NTT. Més de 10.000 clients.
Rating Creditici AA (1er lloc de les Telcos).
Fortune Global 500 ranking: 1er major Telco mundial. 29a empresa mundial
Global ICT Solution Provider
Més de 6.000 enginyers dedicats a la R+D. Amb una inversió de més de 3,5 Bilions de $ en R+D anuals.
“Top 100 Global Innovators” segons Thomson Reuters.
Més de 220 Centres de Dades en el món. Segon operador més gran de Centres de Dades a nivell mundial.