Neix Minerva Comunicació

Missatge d'error

  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls a _menu_load_objects() (línia 579 de /var/www/arenyautes.cat/includes/menu.inc).

En qualsevol esfera de la vida, no es pot obviar el context existent si pretenem assolir els objectius que ens hem marcat. En el cas de les empreses, i a dia d’avui, ens trobem una difícil conjuntura econòmica i una societat que ha anat canviant d’hàbits i incorporant, com a consumidors, persones de generacions caracteritzades per haver fet seves unes noves formes de comunicació i d’accés a la informació.

Davant unes perspectives econòmiques que no conviden a l’optimisme, hi pot haver la reacció lògica d’optar per camins ja coneguts. Però és una sortida desaconsellable perquè les noves realitats exigeixen nous instruments. I aquelles oportunitats que podrien semblar supèrflues poden, en realitat, incorporar valor afegit a les empreses. Parlem de la presència dels comerços i empreses (també esdeveniments) a l’efervescent món 2.0. Xarxes socials com Facebook i Twitter apleguen actualment un nombre més que considerable de potencials clients. La pregunta, doncs, és: com podem arribar a aquestes persones? La resposta és obvia: tenint presència en aquelles plataformes on aquestes escriuen i llegeixen. I on, observant les tendències existents, cada cop hi haurà un major percentatge de persones susceptibles d’estar interessades en adquirir aquells productes o serveis que s’ofereix.

Naturalment, una cosa és fer acte de presència en el món 2.0 i l’altra és de quina manera es gestiona aquesta presència. Aquí és on entra en joc un projecte nou però meditat, jove però madur: Minerva Comunicació. Gestionant del tot la presència a les xarxes socials o assessorant i ajudant als responsables d’aquesta tasca, controlant i optimitzant l’impacte de la presència virtual d’un comerç o empresa, posicionant la marca a la xarxa, creant aplicacions per a mòbils, gestionant l’emailing, etc.

Com diu el proverbi, cada sol té el seu ocàs. I cal ser conscients que en la relació entre venedor i client les coses han canviat i ho seguiran fent de manera vertiginosa. Entrem en una nova era on la qualitat del producte o servei i el bon tracte ofert al client segueixen sent importants però no suficients a causa d’un nou marc més despersonalitzat i on la venda a través d’Internet i els intercanvis de parers i informacions no només es produeixen als carrers de pobles i barris sinó també entre persones connectades davant una pantalla. No apostar per la presència dels negocis al món digital és sinònim d’hipotecar les perspectives d’èxit, de renunciar a una porta que ens connecta al món. Perquè creiem que cal fer aquesta aposta, i cal fer-la amb garanties, neix Minerva Comunicació. Gent d’Arenys, del Maresme. Un projecte de persones amb compromís.

Afegeix un comentari nou