Neix Minerva Comunicació

En qualsevol esfera de la vida, no es pot obviar el context existent si pretenem assolir els objectius que ens hem marcat. En el cas de les empreses, i a dia d’avui, ens trobem una difícil conjuntura econòmica i una societat que ha anat canviant d’hàbits i incorporant, com a consumidors, persones de generacions caracteritzades per haver fet seves unes noves formes de comunicació i d’accés a la informació.

Davant unes perspectives econòmiques que no conviden a l’optimisme, hi pot haver la reacció lògica d’optar per camins ja coneguts. Però és una sortida desaconsellable perquè les noves realitats exigeixen nous instruments. I aquelles oportunitats que podrien semblar supèrflues poden, en realitat, incorporar valor afegit a les empreses. Parlem de la presència dels comerços i empreses (també esdeveniments) a l’efervescent món 2.0. Xarxes socials com Facebook i Twitter apleguen actualment un nombre més que considerable de potencials clients. La pregunta, doncs, és: com podem arribar a aquestes persones? La resposta és obvia: tenint presència en aquelles plataformes on aquestes escriuen i llegeixen. I on, observant les tendències existents, cada cop hi haurà un major percentatge de persones susceptibles d’estar interessades en adquirir aquells productes o serveis que s’ofereix.

Naturalment, una cosa és fer acte de presència en el món 2.0 i l’altra és de quina manera es gestiona aquesta presència. Aquí és on entra en joc un projecte nou però meditat, jove però madur: Minerva Comunicació. Gestionant del tot la presència a les xarxes socials o assessorant i ajudant als responsables d’aquesta tasca, controlant i optimitzant l’impacte de la presència virtual d’un comerç o empresa, posicionant la marca a la xarxa, creant aplicacions per a mòbils, gestionant l’emailing, etc.

Com diu el proverbi, cada sol té el seu ocàs. I cal ser conscients que en la relació entre venedor i client les coses han canviat i ho seguiran fent de manera vertiginosa. Entrem en una nova era on la qualitat del producte o servei i el bon tracte ofert al client segueixen sent importants però no suficients a causa d’un nou marc més despersonalitzat i on la venda a través d’Internet i els intercanvis de parers i informacions no només es produeixen als carrers de pobles i barris sinó també entre persones connectades davant una pantalla. No apostar per la presència dels negocis al món digital és sinònim d’hipotecar les perspectives d’èxit, de renunciar a una porta que ens connecta al món. Perquè creiem que cal fer aquesta aposta, i cal fer-la amb garanties, neix Minerva Comunicació. Gent d’Arenys, del Maresme. Un projecte de persones amb compromís.

Afegeix un comentari nou