Activació d’una bústia municipal a la WEB de l’ajuntament

Voldria felicitar al govern municipal per la iniciativa de crear la bústia municipal per tal de rebre demandes, queixes o consultes dels ciutadans.
.
Això de ben segur que farà disminuir el nomtre d’instàncies en el registre municipal, almenys si el servei funciona.
.
I per a funcionar cal que el ciutadà rebi les respostes d’una manera ràpida, sense demores, no com ens està passant al nostre grup municipal actualment, que tret de les demandes que hem fet mitjançant instàncies només hem rebut resposta de l’Alcalde en els temes que li pertoquen directament i en canvi tenim temes pendents de resposta des de l’àrea de Territori i Medi Ambient.
.
Però bé, estem començant i espero que de cara al Setembre la comunicació i rapidesa en les respostes seran molt més fluides, sobretot tenint present que aquesta àrea tindrà la incorporació de l’Anabel Moreno; nº4 a la llista d’ERC a les passades Eleccions Municipals i sobre la qual en tinc molt bona opinió a nivell professional.
.
De fet quan vaig estar com a regidor de govern a la passada legislatura, jo era la única persona que tenia una bústia del regidor a la WEB de l’ajuntament però malauradament no va ser imitada per la resta de companys.
.
He fet una prova d’enviament de consulta i he vist que la WEB no et dóna opció a poder imprimir la teva consulta amb el contingut de la mateixa, la data i hora d’enviament, etc. de la mateixa manera que ho pots fer quan fas algun tràmit bancari, per posar un exemple.
.
Per tal de millorar aquest servei he tornat a enviar una consulta dirigida al regidor de Participació Ciutadana a on li comento que seria interessant demanar alguna dada més, si s’escau (tema protecció de dades), i que en el moment d'enviar la demanda, queixa o consulta el consultador rebi un acús d'enviament, per tal que aquest tingui constància i proba escrita d’allò que ha preguntat i quan ho ha preguntat.
.
Tampoc estaria malament que a part de poder escollir a una de les tres àrees de govern es pogués incorporar una quarta opció per a fer preguntes a l’oposició. D’aquesta manera la participació és de tot el Consistori Municipal.
.
Són dues propostes de millora de la creació d’un servei que s’ha d’aplaudir i també espero que serà atès amb rapidesa i fluïdesa per part del govern municipal i espero que si se m’escolta, també de l’oposició, almenys per part del VIA.

Afegeix un comentari nou