RENFE is different! [1]
Enviat per Enricpera [2] el
Feia molt temps que no escrivia quatre ratlles al meu bloc. Feia tant que m’ha sigut difícil recordar la contrasenya i trobar com escriu aquest apunt. Com podeu veure al final ho he aconseguit. Aquí va la cosa:
L’altre dia vaig escriure una reclamació al departament de venta de bitlletes por internet de la RENFE i aquesta és la resposta que he rebut. Jo he al•lucinat i per això ho he posat a mans de la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat. Ja em direu que us sembla.
De: Venta Internet (venta-internet@renfe.es [3])
És possible que no coneguis l'emissor.Marca com a segur|Marca com a correu brossa
Enviat: dilluns, 29 / març / 2010 08:15:39
Dear Client:
We give to our customers the information and support services in Spanish and English.
Please, write us in one of that languages, and we could help you.
Best Regards
Estimado ciente:
Nuestro servicio se presta en Español o en Inglés.
Rogamos escriba en una de estas lenguas.
Un saludo.
pol112n