arenyautes.cat
Publicat el arenyautes.cat (https://arenyautes.cat)

Inici > Al nostre poble ja hi havia vespes!

Al nostre poble ja hi havia vespes!

Enviat per atotavespa el Dv, 27/08/2010 - 22:09

AVC1958-01.jpg

AVC1958-02.jpg [1]

AVC1958-03.jpg [2]

AVC1958-04.jpg [3]

AVC1959-05.jpg [4]

El nostre company Camil, ens ha passat varies fotografies dels anys 1958 i 1959 on surt ell amb la vespa fent curses d'obstacles i fins hi tot mostrant un dels trofeus aconseguits en una de les competicións.

PUBLICITAT

_simpelads_load('.simpleads-1439', 1439, 4);

URL d'origen: https://arenyautes.cat/content/al-nostre-poble-ja-hi-havia-vespes

EnllaƧos
[1] https://arenyautes.cat/sites/default/files/images/AVC1958-02.jpg
[2] https://arenyautes.cat/sites/default/files/images/AVC1958-03.jpg
[3] https://arenyautes.cat/sites/default/files/images/AVC1958-04.jpg
[4] https://arenyautes.cat/sites/default/files/images/AVC1959-05.jpg