Comentaris recents

Missatge d'error

  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls a menu_set_active_trail() (línia 2404 de /var/www/arenyautes.cat/includes/menu.inc).
  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls a menu_set_active_trail() (línia 2404 de /var/www/arenyautes.cat/includes/menu.inc).
  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).
  • Comentari de: Què està passant???   fa 19 anys 4 mesos

    Segurament tens una barreja de posió màgica i cura cura sana sana. Tot plagat la millor medicina per rebrotar i explotar una vegada mes d'alegria.
    Entre la sorpresa i l'experiència deu fer un potipoti interessant. Endavant que encara en sou pocs ;-)
    a vore si fem el mateix curs...
    petons

  • Comentari de: Una VIA d'aigua al si d' INICIATIVA   fa 19 anys 4 mesos

    Si, si xo ja cal que us poseu le piles, que aneu mes despistats...A mi em sembla que baixareu 2 per:
    - els convergents que tornen a casa
    - la pujada d'IC-V que ara sense el nen treura 2 ó 3!!
    - les vostres jerc que us fan mes mal que be

  • Comentari de: Què està passant???   fa 19 anys 4 mesos

    La vida explota! babum!

    Contra el "més serem més riurem"... "on hi ha canalla hi ha alegria"... "on mengen 3, mengen 4"...

    Amb la primavera a la cantonada la sang s'altera i la terra és fèrtil. Nous brots i floritures. La mimosa ben florida i un altre criatura ... que en serà de ben parida!

    Ptons al ventre

  • Comentari de: Què està passant???   fa 19 anys 4 mesos

    Els pares sempre amaguen alguna cosa.

    El que, o més ben dit, qui serà extrany és algú o alguna que invairà el
    teu espai i t'agafarà les teves coses i cridarà l'atenció dels pares quan
    estiguin amb tu.

    Prepara la teva estratègia i no et deixis trepitjar, sigues forta i com
    diu l'Àlex, tingues molta, molta paciència.

    Desprès de tot això t'ho passaràs molt i molt bé.

  • Comentari de: VIA anirà per lliure   fa 19 anys 4 mesos

    És normal entendre que als comunistes no els agradi que els mani un catolic unionista..., ...

  • Comentari de: VIA anirà per lliure   fa 19 anys 4 mesos

    Totes aquestes enteses antinatura no solen acabar bé i en aquest cas ni han començat.

  • Comentari de: VIA anirà per lliure   fa 19 anys 4 mesos

    El que no deuen voler els comunistes és un cap de llista que vé de CyU.

  • Comentari de: Què està passant???   fa 19 anys 4 mesos

    Dènia, aprofita el temps ara que encara ets la reina. La història en va plena de reis i reines destronats.

  • Comentari de: rebelde el millor grup   fa 19 anys 4 mesos

    OLAAA a tothoom !!! es la primera vegada que escric un comentari !!! ami mencantaaaa rebeldee !!! pero estic molt preocupada perque ja no fan rebelde a antena 3 ! perquee ?????

  • Comentari de: Què està passant???   fa 19 anys 4 mesos

    Dènia, me sembla que els pares estan planejant tirar alguna altra paret a
    terra, o potser aixecar una nova paret... però tu sigues discreta, no fos cas
    que s'assabenti el llogater i us faci fora de casa.

    --
    Sóc dit
    Àngel

Pàgines