Comentaris recents
Missatge d'error
- Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).
- Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls a menu_set_active_trail() (línia 2404 de /var/www/arenyautes.cat/includes/menu.inc).
- Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).
- Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls a menu_set_active_trail() (línia 2404 de /var/www/arenyautes.cat/includes/menu.inc).
- Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).



Segurament tens una barreja de posió màgica i cura cura sana sana. Tot plagat la millor medicina per rebrotar i explotar una vegada mes d'alegria.
Entre la sorpresa i l'experiència deu fer un potipoti interessant. Endavant que encara en sou pocs ;-)
a vore si fem el mateix curs...
petons
Si, si xo ja cal que us poseu le piles, que aneu mes despistats...A mi em sembla que baixareu 2 per:
- els convergents que tornen a casa
- la pujada d'IC-V que ara sense el nen treura 2 ó 3!!
- les vostres jerc que us fan mes mal que be
La vida explota! babum!
Contra el "més serem més riurem"... "on hi ha canalla hi ha alegria"... "on mengen 3, mengen 4"...
Amb la primavera a la cantonada la sang s'altera i la terra és fèrtil. Nous brots i floritures. La mimosa ben florida i un altre criatura ... que en serà de ben parida!
Ptons al ventre
Els pares sempre amaguen alguna cosa.
El que, o més ben dit, qui serà extrany és algú o alguna que invairà el
teu espai i t'agafarà les teves coses i cridarà l'atenció dels pares quan
estiguin amb tu.
Prepara la teva estratègia i no et deixis trepitjar, sigues forta i com
diu l'Àlex, tingues molta, molta paciència.
Desprès de tot això t'ho passaràs molt i molt bé.
És normal entendre que als comunistes no els agradi que els mani un catolic unionista..., ...
Totes aquestes enteses antinatura no solen acabar bé i en aquest cas ni han començat.
El que no deuen voler els comunistes és un cap de llista que vé de CyU.
Dènia, aprofita el temps ara que encara ets la reina. La història en va plena de reis i reines destronats.
OLAAA a tothoom !!! es la primera vegada que escric un comentari !!! ami mencantaaaa rebeldee !!! pero estic molt preocupada perque ja no fan rebelde a antena 3 ! perquee ?????
Dènia, me sembla que els pares estan planejant tirar alguna altra paret a
terra, o potser aixecar una nova paret... però tu sigues discreta, no fos cas
que s'assabenti el llogater i us faci fora de casa.
--
Sóc dit
Àngel
Pàgines