Warning: tempnam(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/var/www/arenyautes.cat/:/usr/share/php/:/dev/random:/dev/urandom) a drupal_tempnam() (línia 2480 de /var/www/arenyautes.cat/includes/file.inc).
Warning: file_put_contents(): Filename cannot be empty a file_unmanaged_save_data() (línia 1938 de /var/www/arenyautes.cat/includes/file.inc).
El fitxer no s'ha pogut crear.
Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).
Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls a _menu_load_objects() (línia 579 de /var/www/arenyautes.cat/includes/menu.inc).
Sóc fan d'aquesta monja i et juro que en una altra vida em faré monja i em compraré un citroen!
M'alegra que la televisió, a part de programes "brossa" cada vegada pitjors, també opti per pelis de fa una pila d'anys però no menys divertides / interessants que les d'avui en dia.
Gràcies.
Enviat per Jekill and Hyde el Dij, 01/03/2007 - 21:20
No he vist la peli, pro recordo a la Gracita Morales, segurament ella deuria fer soportable i entretinguda la pelicula, oi?.
Vaig a veure si encare soc a temps de visionarla.
Adeu.
Comentaris
VISCA SOR CITROEN!!!! Sóc
Enviat per xibiusa el Dij, 01/03/2007 - 16:29
VISCA SOR CITROEN!!!!
Sóc fan d'aquesta monja i et juro que en una altra vida em faré monja i em compraré un citroen!
M'alegra que la televisió, a part de programes "brossa" cada vegada pitjors, també opti per pelis de fa una pila d'anys però no menys divertides / interessants que les d'avui en dia.
Gràcies.
No he vist la peli, pro
Enviat per Jekill and Hyde el Dij, 01/03/2007 - 21:20
No he vist la peli, pro recordo a la Gracita Morales, segurament ella deuria fer soportable i entretinguda la pelicula, oi?.
Vaig a veure si encare soc a temps de visionarla.
Adeu.