Va de Casal (Set. del 22/23 de desembre de 2007)

Missatge d'error

  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls a _menu_load_objects() (línia 579 de /var/www/arenyautes.cat/includes/menu.inc).

No basta una vida

Dissabte: 18:15h - 22:30h
Diumenge: 18:15 - 20:30

Director: Ferzan Ozpetek
Guió: Ferzan Ozpetek i Gianni Romoli
Intèrprets: Stefano Accorsi, Margherita Buy, Pierfrancesco Favino, Serra Yilmaz
Fotografia: Gianfilippo Corticelli

Sinopsis:
Un grup d'amics que va experimentar la joventut durant els anys 80 i 90, es troba a les portes dels 40 anys, quan ha de saldar comptes amb el sentit i el valor de la seva amistat, dels seus afectes i de les seves vides. El tema de la separació, tant en l'amistat com en l'amor, i la impossibilitat d'acceptar-la, els obliga a enfrontar-se amb els seus sentiments, les seves emocions i les seves pors més profundes. Què passaria si un, en comptes d'ocultar, negar, remoure els canvis sentimentals i existencials, es trobés amb que deixa d'amagar-se, que ho treu tot fora, que s'enfronta de forma global als seus propis secrets i desitjos, a la seva veritable il·lusió davant les noves relacions i sentiments?

Pàgina oficial: http://www.nobastaunavida.es/

Afegeix un comentari nou