L'Alcalde Fors defensa a Madrid dos projectes per la nostra vila

Missatge d'error

  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls a _menu_load_objects() (línia 579 de /var/www/arenyautes.cat/includes/menu.inc).
El nostre Alcalde, Estanis Fors, s'ha reunit avui a Madrid amb el Ministre d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, el Sr. Arias Cañete, i amb el nostre diputat, el Sr. Josep Sánchez Llibre.

L'objectiu de la reunió ha estat tirar endavant els projectes de la Platja del Cavaió, i el de la senda costanera fins a Caldes d'Estrac; ambdós projectes molt desitjats per la nostra vila.

1 comentari

Afegeix un comentari nou

Comentaris

Teresa Torrents

Un aclariment

Enviat per Teresa Torrents el Dv, 25/05/2012 - 10:20

Una pregunta,
La reunió la van fer enmig del carrer a peu dret?