L'Ull Distret pinta els arenyautes [1]
Enviat per admin [2] el

Enviat per admin [2] el
Enllaços
[1] https://arenyautes.cat/content/lull-distret-pinta-els-arenyautes
[2] https://arenyautes.cat/user/1
[3] https://arenyautes.cat/d%C3%A8nia
[4] http://arenyautes.cat/node/173
Comentaris
Visca en Foix
Enviat per dènia el Ds, 10/04/2010 - 22:22
Felicitats Ricard per posar imaginació a una paret que me la miro tant quan vaig a comprar el pa. La nostra generació serem uns nens marcats per la teva distorsió artística tan divertida (jo vaig començar la "meva carrera estudiantil" a La Raureta [4] i m'encanta aquella botiga verda de la Riera).
I felicitats arenys.Org... a la mare li encanta aquestes barreges fantàstiques que feu entre l'exaltació pel nou i l'enamorament pel vell, i veure entre tanta tecnologia a un paiu amb un pebrot a la mà. I el meu pare està súper encantat que en el mural el president (el que va de Tallaferru, amb les ratlles a la part de sota del vestit) sigui un calb grenyut amb rissos.
;-)